TIPOGRAFIA
JUSTIFICACIÓ DE LA TIPOGRAFIA
La tipografia principal escollida ha sigut futura, i el referent d'inspiració ha sigut l’artista Le Corbusier,
però he pres més atenció en un edifici dels seus, Villa Savoye, un edifici d’arquitectura racionalista.
A l’hora de fer els esbossos he intentat no trencar molt la tipografia donada, és a dir que hi he afegit
petits detalls. En la majoria d’astas he representat les finestres com es pot veure en una pàgina dels
esbossos, en algunes lletres els hi he posat algun acabat incomplert/inacabat fent referència a una
de les parets de l’edifici. Finalment a cada extrem que he trobat adequat hi he col·locat dues línies
simulant un suport intentant donar la sensació de columna.
però he pres més atenció en un edifici dels seus, Villa Savoye, un edifici d’arquitectura racionalista.
A l’hora de fer els esbossos he intentat no trencar molt la tipografia donada, és a dir que hi he afegit
petits detalls. En la majoria d’astas he representat les finestres com es pot veure en una pàgina dels
esbossos, en algunes lletres els hi he posat algun acabat incomplert/inacabat fent referència a una
de les parets de l’edifici. Finalment a cada extrem que he trobat adequat hi he col·locat dues línies
simulant un suport intentant donar la sensació de columna.
Com a títol que li he d monat a la meva tipografia és levillur, he agafat els tres conceptes d’inspiració
i he format una paraula mitjançant ells.
i he format una paraula mitjançant ells.
Le Corbusier → le
Villa Savoye → vill
Futura → ur
Per acabar, l'eslògan que he compost és “dos desconeguts i un cafè”. És difícil d’entendre però he
volgut donar un missatge a que la gent s'interessi o s’obri a altre gent, és a dir començar una conversa
amb alguna persona desconeguda amb l’excusa d’un cafè (per exemple).
volgut donar un missatge a que la gent s'interessi o s’obri a altre gent, és a dir començar una conversa
amb alguna persona desconeguda amb l’excusa d’un cafè (per exemple).